TIEDOTE VAKKA-KAASU OY:N YHTEISTYÖKUMPPANEILLE

• 12.3.2020

Vuonna 1994 perustettu Vakka-Kaasu Oy:n liiketoiminta sai kuun vaihteessa uudet vetäjät, kun liiketoiminta, kiinteistö ja tuotantolaiteet siirtyivät Hyytiät & Hotanen Oy omistukseen.

Ostajayrityksen taustalla ovat Vakka-Kaasu Oy:n pitkäaikaiset työntekijät Tommi Hyytiä ja Jarkko Hotanen sekä uutena Eveliina Hyytiä.

Yrityksen toiminta ei oleellisesti muutu, sillä Vakka-Kaasu Oy:n toimitusjohtaja Ari Ruoho jatkaa uuden yrityksen palveluksessa määräaikaisena projekti-insinöörinä. Uuden yrityksen toimitusjohtajana toimii FM Eveliina Hyytiä, jolle taloushallinnon, markkinoinnin ja tuotannonohjauksen tehtävät siirtyvät vähitellen.

Yrityksen toimintoja tulevat edelleenkin olemaan A-tyypin hyväksytyn laitoksen valvonnassa olevana tarkastuslaitospalveluna toimiminen, joka käytännössä tarkoittaa erityyppisten nestekaasupullojen tarkastus- ja huoltotoimintaa.

Yhtenä toimialueena on neste- ja maakaasun asennustoiminta, jolle yrityksellä on A-luokan oikeudet.

Tukesin myöntämät pätevyydet kemikaalien laajamittaisen varastoinnin käytönvalvontaan mahdollistavat yritykselle Uudenkaupungin nestekaasun tuontiterminaalin operoinnin jatkamisen.

Yrityksen yhteys- laskutus- yms. tiedot tarkentuvat lähiaikana, ja niistä tiedot toimitetaan asianosaisille.

Hyytiät & Hotanen Oy:n tavoitteena on olla vahva ja luotettava nestekaasualan osaaja alueellaan ja siten jatkaa Vakka-Kaasu Oy:n jo yli neljännes vuosisadan viitoittamalla tiellä.

Kehitysideat, palautteet ja kommentit otamme mielellämme vastaan.

Yhteistyöterveisin:

Hyytiät & Hotanen Oy